اداره مهاجرت استان کبک روز ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ خبری در سایت رسمی خود منتشر کرد که در آن به کوتاه تر شدن زمان بررسی پرونده های کبک اسکیل ورکر اشاره کرده بود.

در متن این خبر چنین آمده بود که میانگین زمان بررسی پرونده ها در سال ۲۰۱۶ به ۳۲ ماه و در سال ۲۰۱۷ به ۳۰ ماه کاهش پیدا کرده است و این بدین معنی است که اداره مهاجرت کبک توانست به هدف خود یعنی سرعت بخشیدن در بررسی پرونده ها دست یابد.
این خبر پس از چند ساعت در همان روز از سایت برداشته شد و امروز همان خبر با متن جدید منتشر شد. در متن جدید این خبر اشاره شده که برای سال ۲۰۱۷ میانگین مدت زمان بررسی پرونده های نیروی متخصص ۳۲ ماه بوده است.
اگرچه متن خبر از هفته گذشته تاکنون، تغییر کوچکی داشته است اما در این خبر، باز هم نحوه ثبت ظرفیت ۵۰۰۰ تایی سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ مشخص نشده است.

ثبت نام در فرم رایگان مهاجرت

اداره مهاجرت استان کبک، دلایل تاخیر در بررسی پرونده های نیروی متخصص کبک را چنین برشمرد:
معیارهای انتخاب نیروی متخصص
حجم پرونده های دریافت شده
شرایط و وضعیت بین المللی
مطابقت مدارک دریافت شده
تسریع پاسخ به سایر درخواست ها از اداره مهاجرت
زمان دریافت مدرک فرانسه به روز رسانی شده
تشکیل جلسات برای تغییر در نوع برگزاری مصاحبه ها

نکته قابل توجه اینجاست که با توجه به سیستم جدید استان کبک که مبنی بر ابراز علاقه مندی (Declaration of Interest) است، تنها متقاضیانی می توانند درخواست CSQ خود را ارسال کنند که همه شرایط مورد نیاز استان کبک را داشته باشند. به عبارت دیگر، فقط متقاضیانی که واجد همه شرایط مهاجرت به استان کبک هستند، گواهی انتخاب کبک CSQ دریافت خواهند کرد و صرف اینکه فردی پروفایل خود را ثبت کرده است، به این معنی نیست که می تواند گواهی انتخاب دریافت کند و باید متناسب با نیاز بازار کار کبک باشد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن