مهاجرت به کانادا فرصت هایی برای پزشکان و دندانپزشکان برای درخواست ویزای فدرال ماهرفراهم کرده است. مهاجرت پزشکان متخصص به کانادا تقاضای زیادی برای پزشکان و دندانپزشکان مهیا کرده و کسانی که به دنبال مهاجرت می باشند می توانند تحت برنامه فدرال ماهرانه کار کنند.

برنامه مهاجرت پزشکان متخصص به کانادا
این برنامه برای افراد حرفه ای، و دیگر مهاجران ماهر است که توسط یک کارفرما حمایت نمی شوند و دارای مهارت هایی در حرفه های فهرست شده در اولویت لیست شغلی برای ویزای کارمند ماهر کانادا می باشند، است. دولت از فهرست مشاغل اولویتی را برای مشاغل مورد نیاز دولت کانادا دارد؛ کمبود مهارت های مکرر ملی در تعدادی از مناطق وجود دارد. کارگران ماهر افرادی هستند که به عنوان اقامت دائم بر اساس توانایی خود برای ایجاد شراط مطلوب اقتصادی در کانادا انتخاب شده اند.

برای ثبت نام در فرم ویژه مهاجرت کلیک کنید

شرایط درخواست مهاجرت متخصص به کانادا
کارگران ماهر که شرایط لازم برای برنامه ویزا دارند و دارای حداقل یک سال دوره کار مداوم تمام وقت یا معادل نیمه وقت کار در طول ده سال گذشته می توانند برای ویزا تحت برنامه فدرال ماهر کارگر درخواست دهند. متقاضیان همچنین باید برای تسلط به آزمون رسمی زبان، بپردازند.

اگر شغل شما در فهرست مشاغل اولویت ثبت شده باشد، شما برای مهاجرت ماهر به کانادا بدون نیاز به پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی واجد شرایط هستید. علاوه بر این، زمان پردازش بسیار سریع است؛ ممکن است بتوانید در عرض چند ماه از آغاز پروسه درخواست ورود به کانادا به دست آورید.

مشاغل پزشکی مورد نیاز کانادا
در اینجا یک لیست جزئی از برخی از مشاغل اولویت است که در کانادا تقاضا می شود و برای پزشکان و دندانپزشکان برای درخواست ویزا در دسترس است:

پزشکان عمومی و پزشکان خانواده
پزشکان متخصص
دندانپزشکان
پزشکان متخصص که  مدارک مورد نیاز از این قرار می باشد: متقاضیان باید مدرک لیسانس درجه علمی داشته باشند و از یک دانشگاه پزشکی معتبر فارغ التحصیل شوند و آموزش تخصص خاص لازم است. آنها همچنین باید امتحان های صدور گواهینامه کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا را تکمیل کنند.

متخصصین پزشکی بالینی باید ۴ تا ۵ سال از دوره های آموزشی ویژه تحصیلی داشته باشند، ممکن است دو سال تحصیلات فوق تخصصی نیز مورد نیاز باشد. متخصصین در پزشکی آزمایشگاهی باید ۴ تا ۵ سال داشته باشند. متخصصان جراحی باید ۵ تا ۶ سال از دوره های تحصیلی ویژه تحصیلی داشته باشند و همچنین ممکن است دو سال تحصیل در مقطع فوق لیسانس باشد.

مدارک مورد نیاز مهاجرت پزشک به کانادا
مدارک مورد نیاز  پزشکان عمومی و پزشکان خانواده : متقاضیان باید مدرک لیسانس خود را داشته باشند، از یک دانشگاه پزشکی معتبر فارغ التحصیل شده و دو تا سه سال آموزش درمانی خانوادگی پزشکی را تکمیل کنند. علاوه بر این، شما باید معاینات واجد شرایط از شورای پزشکی کانادا را تکمیل کنید و صدور مجوز توسط استان یا منطقه مورد نیاز است.

متقاضیان تخصص پزشکی تحصیل در کانادا باید یک یا چهار سال تحصیلات تکمیلی قبل از دندانپزشکی را تکمیل کرده و دارای یک مدرک دانشگاهی از یک برنامه دندانپزشکی شناخته شده باشند. علاوه بر این، باید توسط یک دستگاه نظارتی استان یا منطقه مجوز کسب کنند. هنگامی که درخواست شما به مهاجرت و شهروندی کانادا ارسال می شود، بر اساس شش فاکتور انتخاب در شبکه نقاط کارگر ماهر پردازش می شود که عبارتند از:

تحصیلات شما
توانایی های خود را به زبان انگلیسی و یا فرانسوی
تجربه کاری شما
سن شما
آیا شما مشغول به کار در کانادا هستید.
سازگاری شما
راه های مهاجرت به کانادا
طبق شرایط مهاجرت به کانادا راه های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. اگر شما معیارهایی را که تحت برنامه کارفرمای فدرال ماهرانه ارائه کرده اید و مطابقت نداشته، می توانید تحت رده دیگری خود رارواجد شرایط بدانید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

7 دیدگاه

کیانی · سپتامبر 10, 2018 در 9:18 ب.ظ

سوال من در رابطه با تخصص قلب هست که با توجه به اینکه اونجا قلب فوق تخصص هست مدرک تخصص قلب قابل قبول هست؟

    سردبیر · سپتامبر 11, 2018 در 6:47 ب.ظ

    به زودی با شما تماس می گیریم

محمود نوبخت · اکتبر 28, 2018 در 11:50 ق.ظ

سلام.من یه متخصص جراحی عمومی هستم.جهت مهاجرت به کشوری که پذیرای من باشه حالا هرچی باشه.کجا مدنظرتونه؟

    سردبیر · نوامبر 1, 2018 در 12:54 ب.ظ

    کارشناسان ما به زودی با شما تماس می گیرند

حضرت · ژانویه 15, 2019 در 3:56 ب.ظ

بعنوان متخصص چشم چه فرایندی باید انجام بشه؟

حضرت · ژانویه 15, 2019 در 3:58 ب.ظ

مسیر پیش رو برای متخصص چشم رو توضیح میدهید؟

    سردبیر · ژانویه 19, 2019 در 6:23 ب.ظ

    در اینده در این باره بیشتر خواهیم نوشت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن