به منظور مقایسه زندگی در تورنتو و ونکوور می توان به این اشاره کرد که بر خلاف ونکوور که در آن اتاق های اتومبیل با فاصله هستند و رانندگان تاکسی به طور دائم از کرایه های بالا اجتناب می کنند، cabbies تورنتو برای حمل و نقل خود به شدت رقابت می کنند. همچنین مسافران در ونکوور فرصت های عالی برای ماجراجویی در فضای باز و امکانات پیشرفته ی یک شهر جالب جهان را دارند.

شرایط و مقایسه زندگی در تورنتو و ونکوور
تورنتو دارای یک سیستم متروی اتوبوس و توسعه یافته در سطح جهانی است که هنگام کار با مسافرین از محبوبیت زیادی برخوردار است، تورنتو دارای یک شبکه یک پارچه از تراموا است، که به صورت شبانه روزی در سطح شهر فعالیت می کند. تورنتو تلاش می کند تا مرکز شهر خود را گسترش دهد، ممکن است زمان بر باشد اما به واقعیت خواهد رسید. برج های مسکونی به سرعت در حال افزایش است و امکانات عمومی مانند پارک ها یا مدارس را در مسیر پیشرفت قرار داده است.

حمل و نقل در تورنتو
مردم تورنتو اشتیاق زیادی به دوچرخه سواری دارند آنها شجاع و آزاد هستند، منتهی از رفت و آمد در ترافیک و در پیاده رو ها و راه اشتباه تا خیابان های یک طرفه خودداری می کنند. هیچ کس نباید یک خط دوچرخه اختصاصی ایجاد کند و یا حتی خطوط رنگی در جاده ها را (که به موجب قانون نیازی به پوشیدن کلاه) نقض کند. تورنتو همچنین دارای یک برنامه دوچرخه سواری است که به اندازه کافی از آنها سخاوتمندانه حمایت می کند.

برای زندگی در کانادا کلیک کنید

زندگی در ونکوور
امروز Gastown در ونکوور یک بخش تاریخی از کلان شهر کانادا است. جنگل های شهر، پارک های بزرگ و پل تعلیق چشمگیر، مسافران را مشتاق می کنند و به مغازه ها و موزه های شهر دعوت می کنند. این شهر همچنین در جایزه انتخاب مسافران TripAdvisor در سال ۲۰۱۶ به عنوان مقصد برتر در کانادا نامگذاری شد و به عنوان بهترین مکان برای زندگی در آمریکای شمالی (و شماره پنج در جهان) در نظر سنجی کیفیت زندگی مرسر ۲۰۱۶ انتخاب شد.

در حالی که این شهر به صورت بندر در سطح دریا به دلیل آب و هوای معتدل آن شناخته شده است، دارای دامنه های پوشش داده شده با برف است که برای ورزش های زمستانی مناسب هستند. ونکوور یکی از چندین مکان در جهان است که در صبح و بعد از ظهر امکان اسکی کردن دارید.

قیمت مسکن در تورنتو
یکی از هزینه زندگی در تورنتو هزینه مسکن است که شما می توانید یک آپارتمان ۸۰۰ متر مربعی را در مرکز شهر دو خوابه در حدود ۶۴۰،۰۰۰ دلار (بدون هزینه نگهداری ماهانه ۵۶۰ دلار و مالیات ملکی ۳۰۰۰ دلار) خریداری کنید، در داخل ساختمان های تورنتو تهویه متبوع کارگذاری شده است. بسیاری از شرکت های تجاری در مرکز شهر تورنتو زباله خود را به صورت شبانه روزی بر روی پیاده رو در کیسه ها جمع می کنند. همانطور در مورد تراموا، صبح، اغلب کیسه ها برداشته شده اند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن