همانند بسیاری از انواع مالیات ها، مالیات بردرآمد در کانادا مترقی می باشد و به این معنی است که درآمد بالاتر، با درصد بالایی تا حداکثر مالیات می گیرد. این سطوح مختلف مقیاس های مالیاتی، مقداری پیچیده تر برای مقایسه استان ها است، این فاکتورها بستگی به حقوق فرد دارد.

دریافت مالیات بردرآمد در کانادا

اکثر مردم حقوق و دستمزد شان که در آن مالیات ها به صورت خودکار معمولا بر اساس دو هفته در نظر گرفته می شود و ممکن است لزوما به مدیریت بودجه، مانند کارگران مستقل، مترجمان آزاد و کارآفرینان، پیش بینی کنند که به دولت بدهکار است. با این حال، مهم است که یک دیدگاه واقع بینانه از منابع مالی سالانه خود داشته باشید و بدانید که افزایش مالیات بر درآمد واقعا چقدر است. یک حسابگر مالیات بر درآمد ممکن است مفید و لازم باشد، همچنین برای هر کسی که یک کار و تلفن همراه دارد و به دنبال یک استان ارزان تر برای زندگی در کشور کانادا است. همانطور که می بینید، تفاوت میان برخی از استان ها می تواند شگفت انگیز باشد.

می خواهید به کانادا بروید؟! همین حالا ثبت نام کنید

مالیات در کانادا
ماشین حساب ما شامل کاهش مالیات فدرال برای استان کبک است، اضافه برآوردهای زمانی که در استان هایی نظیر انتاریو، یوکان و جزیره پرنس ادوارد استفاده می شود و اعتبار مالیات بر درآمد پایه است. فراموش نکنید که مقادیر مالیات قابل قبول را از درآمد سالانه خود، از قبیل RRSP (طرح پس انداز بازنشستگی) ثبت کنید. با توجه به مشارکت های RRSP شما در مالیات صرفه جویی کنید. فاکتور مالیاتی فدرال و مبلغ شخصی برای سال ۲۰۱۸ با شاخص ۱٫۰۱۵ افزایش می یابد. عوامل شاخص گذاری، ضوابط مالیاتی و نرخ مالیات به اطلاعات آژانس درآمد کانادا تایید شده است.

نرخ مالیات در کانادا
نرخ های مالیاتی جهت کار در کانادا در سال ۲۰۱۸ برای سود سهام غیر واجد شرایط، نشان دهنده نرخ هایی است که در اثر تغییر نرخ برابری سال ۲۰۱۸، همانطور که در اعلامیه پاییز اقتصادی ۲۴ اکتبر ۲۰۱۷ اعلام شده است، نشان می دهد. برای تعیین میزان کل مالیات پرداخت شده در ایالات، نرخ مالیات ترکیبی را برای استان خود ببینید. اعتقاد مشترک بسیاری از کانادایی ها این است که آنها در مالیات بر درآمد بیشتر از همتایان آمریکایی خود پرداخت می کنند. حتی سیاستمداران مجلس نیز از این بیانیه برای فشار دادن به کاهش مالیات استفاده کرده اند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن