استان انتاریو برای متقاضیان جریان مهاجرتی خود به نام Express Entry Human Capital Priorities Stream، امروز چهارشنبه ۲۸ مارس ۲۰۱۸ تعداد ۷۷۹ دعوت نامه جدید صادر کرد که این متقاضیان دارای امتیاز ۳۵۱ تا ۴۴۶ بودند.

لازم به توضیح است که این دعوت نامه ها برای دو دسته از متقاضیان صادر شده است:

تعداد ۴۸۰ دعوت نامه برای متقاضیانی که شرایط این برنامه و پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما داشتند و درخواست خود را در بازه زمانی اول ژانویه تا ۲۶ مارس ۲۰۱۸ ثبت کردند.
تعداد ۲۹۹ دعوت نامه برای متقاضیانی که شرایط این برنامه و نمره زبان فرانسه حداقل CLB7 داشتند و درخواست خود را در بازه زمانی اول ژانویه تا ۲۶ مارس ۲۰۱۸ ثبت کردند.
در دور قبلی صدور دعوت نامه از سوی استان انتاریو که روز سه شنبه ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ انجام شد، تعداد ۵۱۱ دعوت نامه جدید برای متقاضیان دارای امتیاز ۴۳۳ تا ۴۴۱ صادر شد.

در مجموع از اول ژانویه تاکنون، این استان تعداد ۲٫۵۸۷ دعوت نامه صادر کرده است: در ۱۳ فوریه تعداد ۴۸۸ دعوت نامه برای متقاضیانی که دارای امتیاز ۴۳۵ تا ۴۴۱ بودند، در ۸ فوریه تعداد ۸۹ دعوت نامه، در ۲۶ ژانویه تعداد ۳۸۰ و در ۲۳ ژانویه تعداد ۳۴۰ دغوت نامه صادر کرده است.

برای ثبت نام در فرم رایگان مهاجرت به کانادا کلیک کنید

اداره مهاجرت استان انتاریو روز پنج شنبه ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ با بازگشایی این جریان مهاجرتی اعلام کرده بود که تعداد پذیرش متقاضی در سال جدید افزایش خواهد یافت. در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۸ یعنی سه روز پس از بازگشایی این جریان مهاجرتی، متقاضیانی که در استخر اکسپرس انتری فدرال، پروفایل داشتند و دارای امتیاز ۴۴۰ تا ۴۴۶ در سیستم امتیاز بندی جامع (CRS) بودند، از سوی استان انتاریو دعوت نامه یا همان پیام علاقه مندی دریافت کردند و بدین ترتیب، اولین دور صدور دعوت نامه در سال ۲۰۱۸ برای این جریان مهاجرتی اعلام شد و همچنین اولین باری بود که اداره مهاجرت استان انتاریو جزئیات صدور دعوت نامه این جریان مهاجرتی را اعلام کرده است.

برنامه انتخابی استان انتاریو یا همان Ontario Immigrant Nominee Program در سال ۲۰۱۸ تعداد ۶۶۰۰ متقاضی خواهد پذیرفت که این تعداد در مقایسه با سال گذشته ۶۰۰ پرونده افزایش داشته است و مشخص نیست این برنامه تا چه زمانی باز خواهد ماند. بر اساس اطلاعات سال های گذشته، تعداد دفعات باز شدن این برنامه در سال دو تا سه بار است و ظرفیت ۶۶۰۰ پرونده اعلام شده برای تمام جریان های این برنامه استانی می باشد.

برنامه انتخابی استان انتاریو شامل جریان های مهاجرتی زیر می شود:

Employer Job Offer: Foreign Worker Stream
Employer Job Offer: International Student Stream
Employer Job Offer: In-Demand Skills Stream
Ontario’s Express Entry Human Capital Priorities Stream
Ontario’s Express Entry French-Speaking Skilled Worker Stream
Ontario’s Express Entry Skilled Trades Stream
Corporate Stream
Entrepreneur Stream

شرایط اقدام در این برنامه

داشتن حداقل امتیاز ۴۰۰ یا بالاتر در سیستم امتیاز دهیCRS در استخر اکسپرس انتری الزامی است. به عبارتی مدارک تحصیلی حتما باید ارزیابی شوند و داشتن مدرک زبان آیلتس ۶ در هر چهار مهارت الزامی است. (باید توجه داشته باشید که همه افرادی که امتیاز بالای ۴۰۰ دارند، پیام علاقه مندی دریافت نمی کنند.)

داشتن مدرک زبان CLB7 یعنی مدرک زبان آیلتس ۶ در هر چهار مهارت زبانی.
بر خلاف سایر برنامه های انتخابی استان های کانادا، برنامه انتخابی استان انتاریو، فهرست مشاغل ندارد و متقاضیان بر اساس امتیازی که در داخل استخر اکسپرس انتری دارند، انتخاب می شوند.
تنها متقاضیانی می توانند در این برنامه شرکت کنند که در پروفایل اکسپرس انتری شان پیام از سوی استان انتاریو دریافت کرده باشند.
پیام های علاقه مندی فرستاده شده از سوی استان پیش از تاریخ اول نوامبر ٢٠١٧ دارای اعتبار ٦ ماهه و یا اعتبار تا تاریخ ٣١ دسامبر ٢٠١٧ هستند (هر کدام زودتر باشد). بدین معنا که متقاضیان باید درخواست خود را تا قبل از این زمان ثبت کنند.

داشتن سابقه کار:
الف) متقاضیانی که برای برنامه (Federal Skilled Worker Class (FSWC  دولت فدرال اقدام کرده اند، بایستی حداقل یک سال متوالی و تمام وقت تجربه کاری داشته باشند، و یا تجربه کار پاره وقتی که در سیستم National Occupation Classification (NOC) level 0, type A, B شناخته شده باشد و این تجربه کاری باید در طول پنج سال قبل از دریافت پیام علاقه مندی باشد.

ب) متقاضیانی که برای برنامه (Canadian Experience Class (CEC اقدام کرده اند، بایستی یک سال تجربه کار تمام وقت (صرفا نه متوالی) داشته باشند، و یا تجربه کار موقتی که در سیستم NOC  شناخته شده باشد و در طول سه سال قبل از دریافت پیام علاقه مندی باشد.

داشتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا از دانشگاه های کانادایی و یا داشتن مدرک معادل که مورد تایید سیستم ارزیابی تحصیلی کانادا قرار گرفته باشد.

تکمیل فرم تمایل نامه برای اثبات تمایل برای زندگی در انتاریو.

داشتن تمکن مالی برای هزینه های اولیه زندگی در استان انتاریو.

توجه داشته باشید که هنگام ساخت پروفایل اکسپرس انتری، در قسمت انتخاب استان ها، استان انتاریو یا تمام استان ها را انتخاب کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن