اگر شما یک دکتر خارجی هستید که فورا در کانادا اقدام به اشتغال می کنید، این مقاله برای شماست. مهاجرت پزشکان به کانادا اغلب بخش آسان ماجرا است و درک آنچه لازم است تا در واقع واجد شرایط کار به عنوان یک دکتر کاملا متفاوت شوید بسیار مهم است. پزشکان قبل از اینکه بتوانند حرفه خود را انجام دهند، شاید نیاز بیشتر به تحصیل در کانادا داشته باشند.

شرایط مهاجرت پزشکان به کانادا
کانادا کشور بزرگی است که به طور مداوم نیاز مردم به اشغال را در مناطق خود برای کمک به آنها توسعه می دهد. دولت کانادا دارای تعدادی طرح می باشد که اجازه می دهد مردم از کشورهای دیگر برای دریافت ویزای مهاجرت کانادا درخواست دهند، به طوری که آنها می تواننداقامت کانادا را به طور دائم دریافت کنند.ویزای مهاجرت کانادا که به نام کارت سبز کانادا شناخته می شود،می تواند از طریق چندین گزینه که در ادامه به آنها اشاره شده به دست آید:

برنامه نامزدی استان
ویزای تجاری یا سرمایه گذار
ویزای کارمند ماهر
کلاس تجربه کانادایی
حمایت از خانواده

هر ویزا نیاز خاص خود را دارد که اجازه می دهد مهاجرین از یک کشور دیگر در صورت واجد شرایط بودن برای آن اقدام کنند، دارد. انتخاب واضح برای هر دکتر که قصد ورود به کانادا را دارد، ویزای مشاغل ماهر است. اگر پزشک یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی در زمینه بهداشت و درمان داشته باشد، این فرآیند را می تواند بیشتر مورد حمایت قرار دهد.

فرم ورود به فرایند ثبت نام مهاجرت به کانادا

مهارت پزشکان در کانادا
دولت کانادا همچنین دارای یک فهرست شغل اولویتی است که در آن مهارت های موجود در سطح ملی که کمبود دارند، کاملا واضح مشخص شده است. پزشکان متخصص، پزشکان عمومی و پزشکان خانواده بخشی از این فهرست هستند. این امر مهاجرت به کانادا را برای پزشکان ماهر آسان تر می کند. یکی از شرایط مهاجرت به کانادا به عنوان پزشک این است که یک مدرک پزشکی معتبر همراه با یک یا چند سال تجربه کاری در اختیار داشته باشید.پزشکان نیز باید از طریق معاینه مجدد شورای پزشکی کانادا، و قبل از اینکه بتوانند مجوز بیشتری از مقامات استان دریافت کنند، بررسی شوند. کاندیداهایی که نیاز به این ویزا دارند باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی مهارت داشته باشند.

روند اعتبار بخشی مهاجرت پزشکان به کانادا
هنگامی که یک فرد می خواهد به عنوان یک پزشک به کانادا مهاجرت کند، باید درک کند که روند اعتبار بخشی راهی برای برآورده کردن استانداردهای مورد نیاز سلامت عمومی و ایمنی است. معاینات ارزیابی که توسط شورای پزشکی کانادا انجام می شود، تعیین دانش پزشکی کاندید در مقایسه با استانداردهای مورد نیاز پزشکان کانادا را نشان می دهد.همچنین ضروری است که واجد شرایط اصلی کاندیدای ویزا دارای مدرک تحصیلی باشد که در دایرکتوری آموزش پزشکی بین المللی یا سازمان بهداشت جهانی فهرست شده است.

عوامل مهم برای مهاجرت پزشکان به کانادا
افرادی که می خواهند به عنوان پزشک به کانادا مهاجرت کنند، اگر بتوانند مهارت خود را در زبان انگلیسی یا فرانسوی به اثبات برسانند شانس شغلی خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد که معمولا در بخشهای مختلف کانادا صحبت می شود. چنین مهارت لازم برای هر مجوز پزشکی لازم است.اغلب اتفاق می افتد افرادی که در زبان مهارت دارند، برایشان سخت است که بتوانند ثابت کنند، زیرا هنوز با ظرافت های کوچک زبان که در کانادا صحبت می شود آشنا نیستند. با این وجود، اگر شما به عنوان پزشک به کانادا مهاجرت کنید مهارت های اضافی زبان می تواند بسیار ارزشمند باشد .

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن