موسسات مامایی کانادا استانداردهای عالی و حرفه ای را در دسترس دانشجویان قرار می دهند. تمام موسسات جهت ادامه تحصیل مامایی در کانادا بخشی از استانداردهای ملی را حفظ می کنند. همراه با انجمن متخصصان مامایی کانادا، یک رویکرد سه جانبه برای تعالی در مقررات، آموزش و پرورش و مامایی را تشکیل می دهیم.

 

شرایط ادامه تحصیل مامایی در کانادا
برخی از دانشگاه ها جهت تحصیل در کانادا نیاز برنامه مامایی را تنظیم می کنند. در همه ولايات و قلمروها ماماها بايد در اختيار مقامات تنظيمی قرار گيرند، تا به طور قانونی خود را به عنوان ماما معرفی کنند و کار خود را انجام دهند. افرادی که با مقامات استانی خود ثبت نام می کنند، از نظر قانونی مجاز به انجام اقداماتی هستند که در قوانین برای ماماها در نظر گرفته شده اند. مدل مراقبت ماماها در کانادا به عنوان یکی از پیشرفته ترین ها در جهان دیده می شود. تمام ماماهای ثبت شده در کانادا، تداوم مراقبت را فراهم می کنند تا زنان و خانواده های آنها به خوبی از ماماها یا مأمورهای خود پیش از تولد نوزاد مطلع باشند، و مراقبت از آنها را در طول زایمان و تولد و مراقبت بعد از زایمان داشته باشند.

برای شروع فرایند ثبت نام کانادا کلیک کنید

مراقبت های بهداشتی در کانادا
ماماها در کانادا همه مراقبت های شخصی را از بارداری های اولیه تا شش هفته بعد از زایمان ارائه می دهند. ماماهای ثبت شده در تحقیقات مربوط به زایمان به روز می شوند، این به آنها اجازه می دهد تا اطلاعات جامع ارائه دهند تا زنان و خانواده های آنها بتوانند در مورد تمام جنبه های مراقبت از خود، تصمیم گیری آگاهانه انجام دهند. معمولا این بازدید ها به مدت ۴۵ دقیقه طول می کشد تا این بحث ها را تسهیل کنند. ماماهای ثبت نام شده می توانند بین زایمان خارج و داخل بیمارستان انتخاب کنند، مگر اینکه یک عامل خطر وجود داشته باشد که نشان دهد که خارج از بیمارستان یک گزینه امن برای یک زن با کودک خود نیست.

مراقبت های مامایی در کانادا
در طول زایمان، یک ماما با یک زن باقی می ماند و تمام مراقبت های او را مدیریت می کند (یک ماما دوم یا یکی دیگر از مراقبین مراقبت کننده نیز در تولد حضور خواهد داشت). به عنوان مراقبین اصلی برای زایمان، ماماها به طور منظم گواهینامه برای مدیریت شرایط مادر و نوزاد را به طور مرتب به روز می کنند. در صورت بروز عوارض در هر مرحله از حاملگی، زایمان، تولد و یا بعد از زایمان، ماماها با متخصصین مانند متخصص زنان و متخصص اطفال مشورت می کنند. در مواردی که مدیریت مراقبت باید به یک پزشک منتقل شود، ماماها به مراقبت های حمایتی همچنان ادامه خواهند داد. به طور خلاصه، مامایی ثبت شده در کانادا یک حرفه ای مستقل است، که کیفیت مراقبت های زایمان با کیفیت بالا را برای زنان و خانواده های آنان ارائه می دهد.

مهارت های مامایی در کانادا
سطح بالایی از تشابه وجود دارد که در مهارت های ابتدایی مورد نیاز توسط سایر حوزه های کانادایی که مامایی را تنظیم می کنند، به روز می شود. با این حال، برخی از الزامات اضافی کمکی در اسناد ولایتی و ارضی یافت می شود. مامایی به عنوان یک حرفه قانونی در اکثر استان ها و قلمروهای کانادایی شناخته می شود. جهت کار در کانادا ماماها باید در یک استان یا قلمرو نظارتی ثبت نام کنند تا بتوانند به صورت قانونی به عنوان مهاجر مشغول به کار شوند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن