ویزای استارت آپ

ویزای استارت آپ جدید کانادا، در نوع خود اولین ویزا در دنیاست که کارآفرینان مهاجر را به سازمان‌های باسابقه‌ی بخش خصوصی که در کار کردن با زمینه‌های مرتبط به کارآفرینی تخصص دارند، وصل می‌کند. کانادا به دنبال کارآفرینان است. برخلاف برنامه‌هایی ازاین‌دست در سایر کشورها، ما قید‌هایی مثل وضعیت “مشروط” یا “موقتی” را به کار نمی‌بریم. افراد موفقی که متقاضی این طرح هستند خواهند توانست به‌واسطه‌ی کسب‌وکار موفقشان، بدون هیچ شرطی و به‌عنوان ساکن دائم به کشور کانادا مهاجرت کنند.

آیا قصد ایجاد یک شرکت پویا را دارید که بتواند در مقیاس جهانی رقابت کند؟ نقطه‌ی آغاز کارتان مهاجرت به کانادا است.

مزایای کانادا از نظر راه اندازی کسب و کار 
درب‌های کشور کانادا به روی کارآفرینان استارت آپ از سراسر دنیا به‌ منظور کسب‌وکار باز است. سالیانه سرمایه گذاران بیشماری مسیر کارآفرینی و سرمایه گذاری در کانادا را دنبال میکنند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کانادا بهترین نقطه برای راه‌اندازی کسب‌وکار شماست که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

رشد اقتصادی بالا

مجله فوربس از میان ۲۰ اقتصاد بزرگ دنیا (G-20) کانادا را به‌عنوان بهترین کشور برای کسب‌وکار معرفی می‌کند. کانادا قوی‌ترین موقعیت مالی را در میان ۷ کشور صنعتی دنیا (G-7) و بهترین چشم‌انداز مالی را در میان ۲۰ اقتصاد برتر جهان دارد.

مالیات اندک و هزینه‌های کم کسب‌وکار

کانادا ارائه‌دهنده‌ی محیط کسب‌وکار با هزینه‌ها و مالیات پایین است و به لطف این مزیت، کسب‌وکارتان می‌تواند رونق بگیرد. میزان مجموع مالیات تعلق گرفته به سرمایه‌گذاریِ کسب‌وکار در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای G-7 به میزانی قابل‌توجه کمتر است. شرکت معتبر حسابرسی KMGP کانادا را در جایگاه رقابتی‌ترین کشور از حیث مالیات در میان اعضای G-7 قرار می‌دهد.

برتری در پژوهش و نوآوری

کانادا محیطی جذاب و مناسب را برای پژوهش و نوآوری در اختیار متقاضیان می‌گذارد که زیرساخت‌های پیشرو در امر تحقیق و توسعه، استعداد علمی و مشوق‌های نوآوری را شامل می‌شود. بودجه‌ها و اعتبارات ترکیبی فدرالی و استانی در کانادا می‌توانند به‌طور متوسط تا ۳۰ درصد از هزینه‌های تحقیق و توسعه را به سرمایه‌گذاران خارجی بازگردانند.

کیفیت عالی زندگی

کیفیت عالی زندگی در کشور کانادا زمینه‌ای مساعد را برای موفقیت افراد، خانواده‌ها و شرکت‌های فعال در مقیاس جهانی فراهم می‌کند. بر اساس داده‌های بانک جهانی، کشور کانادا در سال ۲۰۱۱ در میان اعضای G-20 تقریباً از بالاترین سطح کیفی زندگی برخوردار بود. کانادا برای نیروی کار تحصیل‌کرده و انعطاف‌پذیر که دارای فرهنگ‌های متفاوت هستند مکانی مناسب محسوب می‌شود.

مهاجرت عنصر کلیدی در اقتصاد کانادا

چگونه می‌توانم واجد شرایط شوم؟
شما باید پیش از ارائه‌ی درخواست، به گروه سرمایه‌گذاران حامی یا صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر تعهد دهید که در راستای ایده‌ی کسب‌وکارتان هزینه می‌کنید. سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا با همکاری سازمان‌های Venture Capital و Private Equity Association و چند نهاد مرتبط دیگر، سازمان‌های مشارکت‌کننده در بخش خصوصی را شناسایی می‌کنند برای درخواست ویزای استارت آپ با یکی از این سازمان‌ها تماس حاصل نموده و آن‌ها را متقاعد کنید که ایده‌ی‌تان ارزش سرمایه‌گذاری دارد. پس از دادن تعهدات لازم می‌توانید برای رفتن به کشور کانادا از طریق طرح کسب‌وکار، به سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا درخواست ارائه دهید.

علاوه بر گذراندن ضوابط مربوط به استانداردهای سلامتی و امنیتی، باید توانایی‌تان در برقراری ارتباط به یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسه را نیز نشان دهید. ضمناً باید نشان دهید که یک سالِ تحصیلی را در مقطع دانشگاهی در یک موسسه‌ی مرتبط گذرانده‌اید و همچنین ثابت کنید که در کنار راه‌اندازی کسب‌وکارتان، برای امرارمعاش نیز پول کافی دارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

2 دیدگاه

رها · دسامبر 8, 2018 در 3:55 ب.ظ

من کارم تولید منسوجات چرمی هستش مثل کیف و کمربند و …. چجوری میتونم از طریق شغلم اقدام به مهاجرت و اقامت دائم کنم؟

    سردبیر · دسامبر 10, 2018 در 4:37 ق.ظ

    کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن