برنامه سرمایه گذاری استان منیتوبا به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری شناخته می شود و پس از برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک، رتبه دوم را دارد.

در برنامه سرمایه گذاری منیتوبا متقاضیان باید مدارکی دال بر داشتن سرمایه ای به میزان ۳۵۰ هزار دلار کانادا ارائه دهند. طی چند سال گذشته، برنامه های مهاجرت تجاری کانادا دستخوش تغییراتی شده اند: برنامه های فدرال متوقف شده اند و بعضی از آنها صرفا به دلیل فقدان تمایل از طرف متقاضیان بالقوه کنار گذاشته شده اند. با این حال، دولت کانادا مزایایی که سرمایه گذاران خارجی و سرمایه آنان برای استان های این کشور به ارمغان می آورند و تاثیری که بازرگانان واجد شرایط بر روی اقتصاد کانادا گذاشته اند را به خوبی می دانند. برنامه های مهاجرتی کانادا حتی به تجدید حیات کسب و کارهای محلی و ایجاد اشتغال کمک کرده اند.

برای شروع فرایند مهاجرت ساده به کانادا کلیک کنید

انتخاب یک برنامه مناسب جهت اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری می تواند مقوله پر استرسی برای متقاضیان باشد، مخصوصا با وجود ۲۰ برنامه که باید با اعضای خانواده و متخصصین مهاجرت بررسی شوند. کانادا تعدادی برنامه مهاجرتی محبوب و موفق به متقاضیان ارائه کرده است. یکی از این برنامه ها، برنامه سرمایه گذاری استان منیتوبا (MPNP-B) است که با هدف جذب مالکین کسب و کار یا افرادی که حداقل ۳ سال تجربه مدیریتی در سطح ارشد دارند، طراحی شده است.

در این متن قصد داریم به عواملی بپردازیم که برنامه سرمایه گذاری استان منیتوبا را در میان افرادی که به دنبال فرصتی برای مهاجرت به کانادا هستند، تا این حد محبوب کرده اند و مزایای بسیاری را که این برنامه به متقاضیان و خانواده های آنان ارائه می کند، بررسی کنیم.

شرایط برنامه : شاخه تجاری برنامه استانی منیتوبا

تمام برنامه های مهاجرت تجاری کانادا شرایط خاصی برای متقاضیان دارند که شامل تجربه تجاری، دارایی خالص و مبلغ سرمایه گذاری می شود.

مانند برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کبک، برنامه منیتوبا به متقاضیان موفق و خانواده های آنان اقامت دائم کانادا اعطا می‌کند. با این حال میزان دارایی خالص و سرمایه گذاری برای برنامه منیتوبا بسیار کمتر از برنامه کبک است. در برنامه منیتوبا متقاضیان باید مدارکی دال بر داشتن سرمایه ای به میزان ۳۵۰ هزار دلار کانادا که به صورت قانونی کسب شده باشد ارائه دهند و جهت تاسیس یک کسب و کار جدید، خرید یک کسب و کار موجود یا شراکت با فرد دیگری مبلغ ۱۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری نمایند. در مقایسه با برنامه سرمایه گذاری کبک که متقاضیان را موظف به داشتن ۱.۶ میلیون دلار به عنوان دارایی و سرمایه گذاری به مبلغ ۸۰۰ هزار دلار می‌کند، برنامه منیتوبا از نظر اقتصادی گزینه مناسب تری برای بازرگانان به نظر می رسد.

البته باید این نکته را در نظر داشت که گرچه مبالغ دارایی و سرمایه گذاری برنامه منیتوبا کمتر هستند، اما شرایط دیگر مانند محل اقامت، مهارت زبان، تجربه تجاری و مشارکت فعال در کسب و کار، در برنامه کبک مورد نیاز نیستند. به همین دلیل مقایسه شرایط و مزایای برنامه های مهاجرتی یکی از مسائل اصلی در هنگام انتخاب برنامه مناسب مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است.

مزایای اقتصادی : بخش های تجاری منیتوبا

یافتن مکان مناسب جهت شروع یا توسعه یک کسب و کار، یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده مقصد مهاجرت برای افراد است. گرچه گزینه‌های متعددی در کانادا موجود هستند، استان منیتوبا ثبات اقتصادی درازمدت برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای سرمایه‌گذاران فراهم می کند که شامل نیروی کار قابل اطمینان و نرخ پایین بیکاری است. اقتصاد منیتوبا نه تنها متنوع است بلکه یکی از نقاط قوت اصلی برای بخش‌های تجاری گوناگون این استان است.

گرچه منیتوبا دارای زمین های کشاورزی سرسبز و منابع طبیعی فراوان است، برای حمایت از اقتصاد خود بر یک صنعت عمده تکیه نمی کند. با این وجود تولید کالا بزرگترین بخش اقتصادی این استان است. تولید کالاهایی مانند مبلمان، درب و سایر وسایل منزل بیش از ۱۲ درصد تولید ناخالص ملی منیتوبا را تشکیل می‌دهد. منیتوبا فرصت‌های تجاری بی نظیری را در اختیار متقاضیان مهاجرت به این استان از طریق سرمایه‌گذاری قرار می‌دهد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن