در دبیرستان های تورنتو یک برنامه آموزشی با کیفیت، متعادل و جامع برای همه دانش آموزان را تضمین می شود. این رکورد قوی از برتری تحصیلی و همچنین برتری در ورزش، هنرهای نمایشی، رهبری و خدمات اجتماعی می باشد. تبادل بین دانش آموزان یک تجربه فراموش نشدنی است. بزرگسالان بالای ۲۱ سال که به مدرسه باز می گردند باید در نظر بگیرند که مهارت های خود را بهبود ببخشند.

تحصیل در دبیرستان های تورنتو
جهت تحصیل در کانادا در دبیرستان های تورنتو این کشور، فرصت هایی برای موفقیت تحصیلی فراهم است. ما در شهرت محلی، ایالتی و ملی به عنوان یک مدرسه عالی در هنرهای نمایشی و محیط زیست افتخار می کنیم. موفقیت در اشتیاق، استعداد و تعهد در برگیرنده دانش آموزان، کارکنان، والدین و جامعه محلی است. در دبیرستان، دانش آموزان ممکن است بر اساس اهداف خود پس از فارغ التحصیلی به سه جریان کلی وارد شوند. ورود به برنامه ریزی دانشجویان در دانشگاه، درخواست برای برنامه ریزی برای حضور در کالج و محلی برای دانش آموزانی که نیازهای ویژه دارند و قصد ورود به نیروی کار دارند، برنامه ریزی شده است.

آموزش در دبیرستان های تورنتو
وزارت آموزش و پرورش انتاریو معیارهای ریاضی و سواد آموزی را برای مقایسه دانش آموزان بین مدارس تعیین کرده است. اداره كیفیت و مسئولیت پذیری در زمینه آموزش (EQAO) یک سازمان بزرگ است كه توسط دولت انتاریو ایجاد شده است. هدف از آزمایشات EQAO این است که اطمینان حاصل شود که مسئولیت پذیری بین هیئت مدیره مدرسه و در سیستم دولتی تأمین اجتماعی در انتاریو وجود دارد. مسئولیت پذیری آموزشی برای سه ذینفع اصلی مهم است: مالیات دهندگان، مقامات منتخب و معلمان. تمام دانش آموزان تحصیل کرده و کارآموزی در کلاس ۹ امتحان ریاضی مربوط به EQAO خود را بنویسند و تمام دانش آموزان درجه ۱۰ یک آزمون سواد آموزی (OSSLT) را ارسال می کنند.

برای شروع فرایند مهاجرت  ثبت نام کنید 

دوره های دبیرستانی تورنتو
تحصیل در مدارس کانادا و بعضی از مدارس در TDSB برنامه های تخصصی برای ارائه فرصت های خاص و تمرکز بر روی منافع مختلف را ارائه می کنند. هر برنامه تخصصی دارای الزامات خاص و همچنین معیارهای پذیرش منحصر به فرد است. برنامه متوسطه Africentric: دانش آموزان یک روش جایگزین برای یادگیری در برخی از دوره های خود را از طریق یک لنز Africentric داده می شود. برنامه های مدارس هنرهای متمرکز: برنامه های ویژه که به تمرکز بر روی هنر کمک می کنند می باشد. کارآفرینی یک برنامه ویژه ای است که نوآوری، انعطاف پذیری و اعتماد به نفس را برای موفقیت در یک محیط کسب و کار مورد نیاز توسعه می دهد.

نوآوری در دبیرستان های تورنتو
مرکز نوآوری برای مهارت ها و فن آوری ها (CIST)، مراکز یادگیری سفارشی با تمرکز بر علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) می باشد. دانش آموزان با تمرکز بر فرایند طراحی مهندسی از طریق برنامه های دنیای واقعی با هدف آماده سازی برای مطالعات سطح دانشگاه تمرکز می کنند. مدرسه جایگزین ممکن است برای دانش آموزانی باشد که در معرض خطر یا ناکامی هستند و یا ممکن است به مدارس متمرکز بر مطالعات مستقل و مانند دانشگاه ها متمرکز شوند. در بعضی موارد، برنامه EdVance برای افراد ۱۸ تا ۲۰ ساله ای است که از مدرسه خارج از کشور جهت تحصیلات تکمیلی می روند، ارائه می شود.

هزینه تحصیل دبیرستان های تورنتو
هزینه های تحصیل یک فرد خارجی در تورنتو ۲-۳ برابر بیشتر از هزینه تحصیل در کانادا می باشد. هزینه های دانشجویی بین المللی گران است و دانش آموزان انتاریو برای برخی از هزینه های تحصیل در کشور هزینه می کنند و این در حالیست که دولت هزینه های خود را برای دانش آموزان محلی پرداخت می کند، دانشجویان بین المللی هزینه خود را تا ۳۰،۰۰۰ دلار در سال دریافت می کنند. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) از شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به کانادا به صورت کامل مطلع هستند و شما را راهنمایی خواهند کرد.

[تعداد: 2   میانگین:  1/5]

9 دیدگاه

محمد شفیع پور · اکتبر 21, 2018 در 9:42 ب.ظ

سلام. پسرم کلاس ۱۲ تجربی هست. میشه لطفا چند دبیرستان فارسی زبان و شهریه هاشون رو برامون بفرمایید؟ تشکر

    سردبیر · نوامبر 1, 2018 در 12:55 ب.ظ

    کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

غلامحسن گرایلو · نوامبر 25, 2018 در 1:14 ق.ظ

بنده بتوانم به عنوان دبیر ادبیات فارسی و دبیر هنر خوشنویسی
با تجربه چندین ساله در مدارس تورنتو تدریس نماییم

باتشکر

    سردبیر · دسامبر 10, 2018 در 4:39 ق.ظ

    کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

بهینا · ژانویه 7, 2019 در 8:35 ق.ظ

امکان فاند گرفتن تو دبیرستان هست؟
سوییت و جا برای دانش آموزها چی؟
یا مثلا باید آیلتس داشته باشیم برای دبیرستان هم؟

    سردبیر · ژانویه 7, 2019 در 6:19 ب.ظ

    کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

ناشناس · مارس 23, 2019 در 4:26 ب.ظ

سلام
من دبیرشیمی دبیرستان توی ایران هستم با۲۷سال سابقه
امکانش هست بیام توی مدارس اونجا کار کنم؟
باتشکر

مریم · جولای 16, 2019 در 3:54 ق.ظ

سلام وقت بخیر پسر من کلاس دهم و یازدهم را در یکی از مدارس مونتریال خوانده است مشکل من اینکه امسال ایشون میتونه در مونتریال به کالج بره یا اینکه بره تورنتو و سال دوازده را در دبیرستان بخونه بعد بره دانشگاه.میشه راهنمایی کنید کدوم مسیر بهتر هست

    morteza · آگوست 29, 2019 در 1:49 ب.ظ

    با سلام.
    اگر فرزند شما به دنبال ادامه تحصیل و طی کردن روند آکادمیک است به دانشگاه برود ولی اگر مایل است وارد یک شغل حرفه ای و کسب درآمد شود کالج را ادامه دهد.
    شایان ذکر است، جهت مشاوره دقیق و تکمیلی نیاز به اطلاعات دقیق شما است.
    در صورت تمایل، از طریق تکمیل فرم ارزیابی رایگان ذیل، از مشاوره رایگان مهاجرتی بهره مند شوید:
    http://iranianmigration.ir/canada-assessment/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال مهاجرت برای ایرانیان

با یک کلیک در کانال اختصاصی مهاجرت برای ایرانیان عضو شوید

عضو شوید!
بستن